Pomoc dla klientów
Nasz zespół ds. zadowolenia zawsze jest tutaj, aby pomóc.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów
Zamówienia i wysyłka
Zazwyczaj przetworzenie zamówienia zajmuje od 1 do 3 dni. Wysyłka w Polsce jest realizowana w maksymalnie 3 dni. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat statusu zamówienia, skontaktuj się z nami.
Aby utworzyć konto, przejdź do sekcji 'Moje konto’ i wypełnij wymagane informacje.
Aby zmienić adres dostawy, przejdź do sekcji 'Moje konto’, zaktualizuj swój obecny adres i zapisz zmiany.
Aby śledzić status zamówienia, przejdź do sekcji 'Moje konto’ i kliknij na 'Moje zamówienia’. Stamtąd możesz zobaczyć aktualny status swojego zamówienia
Dane Twojej karty nie są przez nas przechowywane. Dzięki szyfrowaniu 256-bitowemu możesz dokonywać zakupów w bezpieczny sposób.
Wszystkie obowiązujące podatki są uwzględnione w cenach i będą widoczne w podsumowaniu zamówienia, więc nie pobieramy dodatkowego podatku od sprzedaży.
Jeśli zamówisz kilka przedmiotów, zazwyczaj zostaną one wysłane w jednej paczce. Jednak w niektórych przypadkach mogą być wysyłane w różnych paczkach.
Jeśli musisz wymienić przedmiot
Zwroty i wymiany
Możesz zwrócić swoje produkty w ciągu 14 dni od daty dostawy. Produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu i nieużywane. Aby przeprowadzić zwrot, odwiedź stronę 'Zwroty i wymiany
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy przedmiot, natychmiast skontaktuj się z nami. Podaj numer zamówienia i opis otrzymanego przedmiotu, abyśmy mogli szybko rozwiązać problem.
Jeśli Twoje zamówienie dotarło uszkodzone, natychmiast skontaktuj się z nami. Abyśmy mogli rozwiązać problem, wystarczy, że podasz numer zamówienia i prześlesz zdjęcia uszkodzonego przedmiotu.
Aby wysłać autoryzowany zwrot, odwiedź stronę 'Zwroty i wymiany’. Znajdziesz tam adres, na który należy wysłać zwrot.
Aby uzyskać wsparcie klienta, nie wahaj się skontaktować z nami. Możesz zadać pytania drogą mailową lub telefonicznie. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
Jeśli wpisałeś nieprawidłowy adres dostawy, natychmiast skontaktuj się z nami. Możemy zmienić zamówienie, jeśli to możliwe. Najlepiej jest dokonać zmiany przed wysyłką zamówienia.
Jeśli chcesz wprowadzić zmiany lub anulować zamówienie, natychmiast skontaktuj się z nami. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy wprowadzić niezbędne zmiany.
Jeśli chcesz złożyć zamówienie w przedsprzedaży na wyprzedany przedmiot, skontaktuj się z nami. Możemy poinformować Cię o możliwościach przedsprzedaży i przewidywanych terminach dostawy.