Dostawa jutro

Darmowa Wysyłka Przy Zamówieniach Powyżej 500 zł

Pomoc dla klientów

Nasz zespół ds. zadowolenia zawsze jest tutaj, aby pomóc.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów

Zamówienia i wysyłka

Zazwyczaj przetworzenie zamówienia zajmuje od 1 do 3 dni. Wysyłka w Polsce jest realizowana w maksymalnie 3 dni. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat statusu zamówienia, skontaktuj się z nami.

Aby utworzyć konto, przejdź do sekcji 'Moje konto’ i wypełnij wymagane informacje.

Aby zmienić adres dostawy, przejdź do sekcji 'Moje konto’, zaktualizuj swój obecny adres i zapisz zmiany.

Aby śledzić status zamówienia, przejdź do sekcji 'Moje konto’ i kliknij na 'Moje zamówienia’. Stamtąd możesz zobaczyć aktualny status swojego zamówienia

Dane Twojej karty nie są przez nas przechowywane. Dzięki szyfrowaniu 256-bitowemu możesz dokonywać zakupów w bezpieczny sposób.

Wszystkie obowiązujące podatki są uwzględnione w cenach i będą widoczne w podsumowaniu zamówienia, więc nie pobieramy dodatkowego podatku od sprzedaży.

Jeśli zamówisz kilka przedmiotów, zazwyczaj zostaną one wysłane w jednej paczce. Jednak w niektórych przypadkach mogą być wysyłane w różnych paczkach.

Jeśli musisz wymienić przedmiot

Zwroty i wymiany

Możesz zwrócić swoje produkty w ciągu 14 dni od daty dostawy. Produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu i nieużywane. Aby przeprowadzić zwrot, odwiedź stronę 'Zwroty i wymiany

Jeśli otrzymałeś niewłaściwy przedmiot, natychmiast skontaktuj się z nami. Podaj numer zamówienia i opis otrzymanego przedmiotu, abyśmy mogli szybko rozwiązać problem.

Jeśli Twoje zamówienie dotarło uszkodzone, natychmiast skontaktuj się z nami. Abyśmy mogli rozwiązać problem, wystarczy, że podasz numer zamówienia i prześlesz zdjęcia uszkodzonego przedmiotu.

Aby wysłać autoryzowany zwrot, odwiedź stronę 'Zwroty i wymiany’. Znajdziesz tam adres, na który należy wysłać zwrot.

Aby uzyskać wsparcie klienta, nie wahaj się skontaktować z nami. Możesz zadać pytania drogą mailową lub telefonicznie. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Jeśli wpisałeś nieprawidłowy adres dostawy, natychmiast skontaktuj się z nami. Możemy zmienić zamówienie, jeśli to możliwe. Najlepiej jest dokonać zmiany przed wysyłką zamówienia.

Jeśli chcesz wprowadzić zmiany lub anulować zamówienie, natychmiast skontaktuj się z nami. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy wprowadzić niezbędne zmiany.

Jeśli chcesz złożyć zamówienie w przedsprzedaży na wyprzedany przedmiot, skontaktuj się z nami. Możemy poinformować Cię o możliwościach przedsprzedaży i przewidywanych terminach dostawy.

DARMOWA DOSTAWA!

Darmowa Dostawa na Wszystkie Zamówienia

Łatwe zwroty w ciągu 14 dni

14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

Międzynarodowa Gwarancja

Oferowane w kraju użytkowania

100% Bezpieczna Płatność

Płatność przy odbiorze / Blik / Karta kredytowa